Så kommer det nog bli.

Idag var jag och Ferdinand ute i skogen och promenerade, så gick vi förbi mälarhöjdsbadet.
Där var det någon sorts sammankomst för morsor med tillhörande bebisar. Just som vi passerade så hade de börjat regna, så alla stod givetvis och trädde regnskydd över alla barnvagnar som stod i prydliga led.

Då tänkte jag på just det, att jag kommer bli en såndär morsa som glömt regnskyddet & extrajackan hemma, en sån där som alltid kommer känna sig jävligt dum över att man aldrig ligger steget före, att man inte är sådär uträknande som alla andra morsor.

Så ja, man får nog vara glad att jag inte fått några bebisar. Dessutom finns det fortfarande en jävla massa klubbar jag inte sett och en väldans massa människor jag inte festat med och att grusa mig igenom det först känns rent spontant som en mycket roligare idé än att torka spyor.

Så. På lördag festar vi. Som in åt helvete!


Kommentarer
Postat av: Lena

Tror också du beöver vänta ett tag till, din tid kommer <3 Men du kommer alltid glömma regnskyddet!!:) Puss mamma

2011-09-13 @ 15:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0