Dinner time boys!

Sådär ja! Så var det iaf onsdag! Veckan kommer gå väldans fort känns det som.
Idag var det utbildning, vi diskuterade lagar och ideologier, vem tror ni trivdes bäst? Jag såklart! Kände mig som hemma! Jag slutar liksom aldrig att brinna för politik! Så det var grymt! :)
Vi skiljde också fascism ifrån högerpopulism, vilket jag själv iofs redan gjort, men det vart ändå en intressant och tänkvärd diskussion, gillas!

Kvällen spenderas med Tintin och Robban, vi gick ut och käkade, maten var väl inte direkt världsklass. Men vi hade lika kul för det! :)

Nu är det två dagar kvar utav lagar och politik! Så jag ska njuta så gott det går och försöka att inte sakna kollegorna på jobbet alltför mycket! :) Även om det känns tomt utan dom efter bara en dag. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0