Det är så

Att när man har ett jobb, en hund, numera även en sambo (hihihi) och vänner som ska hinnas med. Ja då finns det inte så där vansinnigt mycket tid över för att blogga.
Och jaja, det tar bara ett par minuter, det gör det ju. Men jag har inte alltid sådär vansinnigt stor lust att skriva hela tiden. Även om jag själv tycker det är kul att gå tillbaka och läsa gamla inlägg, så är det inte lika roligt att skriva ner dom.
Men nu har jag kvällsvecka, vilket innebär att jag sover stor del utav dygnet.

Idag däremot var planen att vara sådär asflitig och göra allt det där jag borde göra, men mamma hade glömt sätta över pengar, så det blev att handla lite majs & mjölk. Ingen hundmat inhandlad (luuugn nu, den tidigare säcken är inte slut, grabben får mat!), ingen storhandling, ingen trådlös router köpt, inget är nerburet till källaren, datorn är inte flyttad, köket är inte städat, tvätten är inte tvättad, hunden är inte tvättad, jag är inte duschad, sängen är inte bäddad, blommorna är inte vattnade, försäkringsbolaget är inte ringt, räkningarna är inte betalda, ingenting gjort faktiskt. Förutom långpromenad/jogging/uppfostring utav efterbliven prins.
Men nu ska jag, SKA JAG, sätta fart lite här i hemmet. Wish me luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0