Sista helgen på semestern!

Men de känns rätt bra faktiskt. I ärlighetens namn känns de som att ja varit borta från jobbet i typ ett halvår och jag börjar längta tillbaka.
Sen oavsett hur skönt det är med semester får jag ju lov att medge att mer än 4 veckor vore katastrof för min kropp som skrikit "misshandel" 4 veckor i streck nu utan att få något som helst gehör. Känns som att jag inte behöver utveckla detta mer än att de varit 28dagars fest och OM jag haft roligt! Obeskrivligt! :)
Brakstartade ju semestern nere i Tylösand och fick självklart blodad tand, varje år från och med nu, minst en vecka! De va helt magiskt!
Så den här sista helgen börjar vi på café opera, därefter överlåter jag mig åt ödet, men det ska vara en sjuhelvetesjävla fest!
När jag därefter vaknar ur dimman på söndag skall jag med hjälp utav världens bästa mamma ordningsställa det sista i mitt sovrum, så 1 år senare flyttar jag äntligen in i mitt sovrum och det ska bli hur-skönt-som-helst!

Så, nu loggar jag ut för ikväll. Tare lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0