ELLER?

tintin: nu ska ja säga nåt as roligt

jag: ja gööör :D

tintin: så nu måste du verkligen hålla i dig

jag: haha OM jag gör :P

tintin: o ring gärna en kompis som kan komma o se till att du inte skrattar så du dör
så den kan slå dig i huvudet om du skrattar o börjar bli blå och inte kan sluta

jag: hahahahahahaha
hahahahahahaha

tintin: here goes...
är du beredd?
ja tar de som ett ja..
eftersom du ska hålla i dig

jag: ja är beredd!

tintin: okej
...

jag: shoot!

tintin: så farligt är det inte men nästan!
Patienten:
- Nu när jag blir utskriven, kan jag spela Bastuba då?
Läkaren:
- Ja, det kan du göra.
- Va, bra! Det kunde jag inte förut!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag: ??
inte kul?

tintin: HAHAHAhAHAHAHA!
:D

jag: de va inte kul?
ja hade väntat mig något storslaget! föfan!

tintin: HAHAHAHA! nu då?
HAAAAAAAAAAAHAHAHA
DE VA TANKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0