Äntligen!

Nu är sovrummet i princip klart, lite smått och gott återstår (såklart) såsom en gardinstång, nya gardiner har jag redan köpt. Ferdinand är överlycklig eller han var iallafall det tills han blev varse med att det inte var en gräsmatta jag lagt in till honom för att han skulle ha någonting att pinka på när han blev nödig utan att det var en heltäckningsmatta och att urinering utav den bestraffas.

Vi-kissar-väl-för-fan-inte-inomhus-FERDINAND! Och nej, att döma utav den skamsa blicken så var den saken avklarad. Så det gör han inte om igen. Fick torka utav bara fan. :P

Ikväll börjar jag således jobba igen, så det blir ju inge sova i nya sovrummet förrän jag slutar imornbitti, åh vad mysigt det ska bli! Jag har ju självklart bäddat nya lakan också, så de kommer bli extra gosigt att krypa ner och lägga sig när man kommer hem! :)
Hoppas att Ferdinand och Ludde sover gott inatt nu när de blir själva, men efter 1 timme & 45 minuter promenad i rask takt över stock och sten i skogen så tror jag att dom kommer sova sött.


Kommentarer
Postat av: Ankilika

Åhh, långhårig rottweiler mån tro? :)



Sv: Haha jaa, det är väl inte helt omöjligt att det var där ;p Är från norrland så hade inte mer koll på var vi va än Nynäs ;p Men det var sjuukt fint. Sånt finner man inte här uppe :)

2011-08-16 @ 19:00:30
URL: http://ankilika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0