Alzheimer

- Glöm inte att ta med min perfym, de är den enda ja har!

- Nej då det är lugnt!

- Men du ÄR sjukt glömsk! Du glömmer saker och du glömmer ibland bort att du redan berättat en sak och sen säger du de 5 gånger till under samma kväll! Men jag påminner dig, så kan du ju att hänga den på dörren eller något så du INTE glömmer. Gör det direkt när du kommer hem!

- Men då kommer ja tänka "va är det för skit på dörren" imorgon bitti när jag glömt bort det och lägga det någon annanstans eller i värsta fall kasta det i sopnedkastet.


- Mmm juste fan.. Jag påminner dig kvart över fem imorgonbitti då...(suck) du kommer få alzheimers tidigt!

- Mmm de kan man nog tro!

- Aaa. Min pappa har typ en släng av det

- Jaha?!


- Aa eller alltså, han är glömsk iallafall.

- De är inte synonymt med Alzheimers för isåfall skulle jag ju redan ha det? Och det har jag inte!


- Eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0