Alzheimer nr 2

- Du har inte alls alzheimer, faktum är att du inte ens är glömsk. Du är bara så jävla bekväm och disträ!

- I'm busted, faail!

- Du är nonchalant också! Du är expert på att se ut som att du hänger med i ett samtal, du nickar på rätt ställen och hummar där de passar sig, men egentligen är du någon helt annanstans, du funderar kanske över vad du ska göra i helgen, eller vad du gjorde helgen som va, eller om du ska köpa en hårborste!

- Jag har en hårborste!

- Mmm, du köpte en igår. Därför har du en. Innan hade du bad hair day varje dag...

- Jag hade mousse!!!

- Bad hair day!

...Jag vet inte om den här följetången kommer att bli så lång, den verkar ju inte till min fördel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0